راه کار مهم « لاغر شدن» يا «کاهش وزن»
درباره ما
دوستان
آخرین مطالب
لینکستان
امكانات جانبي


1-  دسر ميل کنيد. هميشه. يک مقدار کم دسر به شما کمک می کند تا زودتر سير شويد. اين مورد، توصيه دکتر باربارا رولنر می باشد.


2- از يک دستمال کاغذي کمک بگيريد. با اين دستمال می توانيد چربی قاشق و چنگال پيتزا را پاک کنيد. با انجام اين عمل در هفته از خوردن يک فنجان چربی جلوگيري می کنيد.

3- کمربند خود را ببنديد. وقتي خوراکی هاي بی فايده مثل: پفک، چيبس، .... شما را تحريک مي‌‌کنند،کمربند خود را يک درجه محکم تر ببنديد تا يادتان نرود، می خواهيد خوش اندام شويد. بايد بدانيد که فقط ترازو معيار اندازه گيري نيست. حتي کمربند به شما کمک می کند تا به سايز دلخواه خود برسيد.

4- شير داراي ارزش غذايی فراوانی است. بر اساس تحقيقاتی که در يکي از دانشگاه هاي آمريکا به عمل آمده است مصرف روزانه 1800 ميلي گرم کلسيم مي‌‌تواند مانع جذب 80 کالري شود. می توانيد با افزودن شير به قهوه خود گام اول را برداريد، مي‌‌توانيد هر اندازه که ميل داريد شير اضافه کنيد، با اين کار تقريبا 300 ميلي گرم کلسيم مصرف کرده ايد، پس حواستان به آن 1500 ميلي گرم باقيمانده باشد.

5- به خودتان کمي‌‌ سخت بگيريد. هميشه زمان سفارش برگر يا نان بيگل، تقاضاي يک چاقوي پلاستيکي کنيد. و سس مايونز يا خامه اضافي آنها را برداريد.

6- غذاي خود را چاشنی دار کنيد. کپسيسن (capsaicin )، ماده اي که عامل تندی در فلفل قرمز می باشد، به طور موقت متابوليسم بدن را بالا می برد.


7- ميوه ها را با پوست بخوريد. پوست ميوه ها حاوي فيبر، فلاونوئيد و مواد مغذی بيشتری مي‌‌باشد. چه سيب زميني باشد، چه سيب، گلابي و يا پرتقال باشد. و بدون اينکه زحمتي بکشيد مواد فوق را به بدن خود می رسانيد.

8- حتما از سوپر مارکت سبزی خوردن بخريد. هر چند گاهی اوقات قيمت آنها بالاست اما ارزش خوردن دارند. هرگز سبزی جات را از سبد غذايی روزانه خود حذف نکنيد.

9- در رستورانی که غذا سرو می کنيد از سلامتی غذاهای آن اطمينان حاصل کنيد. از فست فودها استفاده نکنيد. همچنين دقت کنيد که بدن به شما دستور دهد غذا خوردن کافی است، نه اينکه از خالی شدن بشقاب متوجه شويد که سير شده ايد.


11- از نوشيدن نوشابه های الکلي و گازدار خودداري کنيد. حتی در يک مهمانی دوستانه.

منبع: www.negahak.com

ویرایش: توسط خودم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
ن : ابوالقاسم رخشانی
ت : دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:,
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
امكانات جانبي